whatsapp
דגם: VIBRA VEST
High Frequency Chest Wall Oscillation אפוד קל משקל, נייד הנלבש על בית החזה ובאמצעות תנודות בתדר גבוה של קירות בית החזה מסייע בפינוי הפרשות ומעניק שיפור דרמטי לחולים בדרכי הנשימה ומשפר את איכות חייהם
מחיר כולל מע"מ
₪35,900
ניתן עד 6 תשלומים
משלוח חינם
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
  אין תגובות למוצר זה - הוסף תגובה
ניקוי ליחה מהריאות באמצעות ווסט רוטט נייד
High Frequency Chest Wall Oscillation
 
וסט ביתי לסיוע בסילוק ליחה דגם VIBRA VEST, אפוד קל משקל, נייד הנלבש על בית החזה ובאמצעות תנודות בתדר גבוה של קירות בית החזה מסייע בפינוי הפרשות ומעניק שיפור דרמטי לחולים במחלות דרכי הנשימה ומשפר את איכות חייהם.
 
הווסט הרוטט מיועד לחולים במחלות חסימת דרכי הנשימה כמו מחלת הריאות (COPD), ניוון שרירים ALS, סיסטיק פיברוזיס CF, ברונכיאקטזיס ומחלות נלוות דומות.
 
אם את/ה סובל/ת מאחת המחלות שהוזכרו לעיל אז הווסט ישפר את פרודקטיביות השיעול וכך יקל עליך בניקוי הריאות ויאפשר לך לנשום ביתר קלות.
 
מתאים לשימוש ילדים ומבוגרים. קיים בחמישה גדלים (XS, S, M, L, XL).
 
איך ווסט רוטט מסייע בסילוק וניקוי ליחה מהריאות?
 
ה VIBRAVEST פועל בסדרת לחיצות על החזה תוך יצירת מרווחי נשימה מספיקים. כל דחיסה כזו מסייעת לכפות תנועה של הנוזלים החוסמים כלפי מעלה לכיוון דרכי הנשימה, באופן דומה לפעולה של ריאות בריאות, ובכך מקלה על הגוף בפירוק ההפרשות העודפות והמזיקות.
 
לבישת ווסט משפרת דרמטית את יעילות השיעול, באמצעות תנודה בתדר גבוה של בית החזה מושגת הקלה בצמיגות ההפרשות על הסמפונות וכך החולה משתעל בקלות ומסלק את הליחה.
 
בשונה מווסטים אחרים ל VIBRA VEST  יש מדחס המאפשר חופש תנועה. ניתן להסתובב בבית, לשכב או לשבת ולצפות בטלוויזיה, לצאת לטיול או לנסוע.
 
לא עוד וסט פינוי דרכי נשימה שמצמצם את חופש התנועה וקושר את החולה ע"י צינור אוויר למכונה מגושמת שחייבת להתחבר לשקע חשמלי. 
ה VIBRA VEST הינו הווסט הנייד הראשון שפועל על סוללות. המטופל יכול לנוע בחופשיות אפילו לנסוע במהלך טיפול או לשבת בנוחות כמעט בכל סביבה.
 
יתרונות:
נייד ומאפשר חופש תנועה
ניתן לבצע טיפול במצב שכיבה, ישיבה, עמידה או תנועה
קל לשימוש - השליטה בטיפול בידיו של המטופל
9 אפשרויות טיפול: שלושה מצבי טיפול תנודה (ניקוז, רטט, הקשה), 3 רמות עצמה מתכווננות (חלש, בינוני, אינטנסיבי).
קל משקל רק 5-10 ק"ג (תלוי בגודל) - קל לנשיאה
שקט בזמן הפעלה
קל לאחסון 
סוללה נטענת המאפשרת הפעלה למספר שעות
 
מפרט טכני:
משקל: כ 5-10 קילו, תלוי בגודל.
מידות : XS, S, M, L, XL
חיי סוללה:  כאשר ההטענה מלאה, מאפשר יותר משישה טיפולים בעצמה מקסימלית.
9 תכניות; 3 מצבים של טיפול תנודה ו 3 רמות עצמה מתכווננת.
צריכת חשמל AC/DC  מאפשר למשתמש הטענת האפוד בבית או ברכב.
טווח תדרים: נע בין 5Hz עד 20 הרץ.
רמות עצמת התדר בהתאם לתכנית שנבחרה לטיפול, 5 הרץ להגדרה הנמוכה ביותר, 13 הרץ להגדרה בינונית ו -20 הרץ להגדרה הגבוהה ביותר
 
פנה אלינו ונשמח להציג בפניך את הווסט להשגת טיפול נשימתי יעיל יותר. פגישת הדגמה אישית ביחד עם הצוות הרפואי המלווה אותך.
 
 
       
 
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
אחריות: שנה
יצרן: OxiCare
ספק: קלני ציוד רפואי - לחץ לצפייה במוצרי הספק
אין אפשרות לאיסוף עצמי אצל ספק זה
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי

מוצרים קשורים מוצרים קשורים
25 ליטר SUF01
₪1,750
משלוח 39 ₪
מאמרים קשורים מאמרים קשורים

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות