whatsapp
דגם: Flex Step
מעלון אנכי עד לגובה של 1.25 מ' ההופך בלחיצת כפתור למדרגות, מתאים ל: במות, אולמות אירועים ומעבר בין מפלסים.
  אין תגובות למוצר זה - הוסף תגובה
 
מעלון אנכי ההופך למדרגות Flex Step של LIFTUP DENMARK
 
במצב ההתחלתי שלו, הפלקס-סטפ הינו גרם מדרגות קלאסי, אשר ניתן להתאימו אישית לצרכי הלקוח. בלחיצת כפתור, הפלקס-סטפ הופך למעלון  משטח המעביר את המשתמש עד לגובה של 1.25 מ', בנוחות ובבטיחות.
מהווה פתרון מושלם לעליה לבמה או למעבר בין מפלסים גם במקומות צרים, עבור כל אדם המשתמש בכסא גלגלים או בעל מוגבלות פיזית המקשה עליו בהליכה.
הפלקס-סטפ הקומפקטי מעוצב בסגנון אלגנטי ומרשים ותופס שטח מצומצם ביותר, והוא מוביל את תחום הנגישות בקטגוריה זו.
לפלקס-סטפ מגוון רחב של אפשרויות גימור, המאפשרים למעלון להשתלב בטבעיות בכל מבנה ובכל סגנון עיצוב שכבר קיים בחלל. כסטנדרט, המעלון עשוי נירוסטה, אולם ניתן להתאים את הסגנון העיצובי של המדרגות והמעקות בהתאם לדרישות הלקוח ולפי טעמו האישי.
 
המעלון פלקס-סטפ מצויד בתומכי הרמה הפועלים בסינכרון מושלם, הודות למערכות בקרה מתקדמות. באופן זה, המעלון עולה ויורד בצורה מאוזנת וחלקה, לנוחותו המלאה של המשתמש.
מעלון פלקס-סטפ הינו קל מאוד לשימוש. המשתמש יכול להזמין את המעלון מהמפלס העליון או התחתון, והוא השולט בתנועת המעלון (מעלה או מטה) במהלך הנסיעה.
המעלון מצויד בכל אמצעי הבטיחות הנדרשים כולל חיישנים: לההגנה כנגד מעיכה, התנגשות, התהפכות וכו', במקרה ואחד החיישנים מופעל, המעלון נעצר והאזעקה מופעלת.
בנוסף, המעלון מצויד במנגנון בטיחות מתקדם (פיתוח מיוחד), הכולל, בין היתר, מערכת אינפרה-אדומה המפקחת על קיפול המדרגות.
פעולות נוספות, כולל פונקציות בטיחות מרכזיות, ממשיכות לפעול באופן אוטומטי הודות למערכות בקרה מתקדמות. לאחר שמסתיים השימוש בפלקס-סטפ בתור מעלון, הוא יחזור אוטומטית למצב ההתחלתי שלו - גרם מדרגות לאחר דקה אחת בלבד של חוסר שימוש.
 
ניתן להתקין את הפלקס-סטפ מבלי לערוך שינויים במבנה, באמצעות החלפה של גרם המדרגות הקיים או החלפת מעלון קיים. ההכנה היחידה הנדרשת היא הכנת נקודת חשמל של 230 וואט.
ניתן להתקנה חיצונית או פנימית.
 
מידות ונתונים
  • עומק מינימלי 900 - מ"מ
  • רוחב - 700/800/900/1000 מ"מ
  • גובה - עד 1250 מ"מ
  • כושר העמסה: 400 ק"ג / 2 משתמשים
  • מתח נדרש:  230 וולט חד פאזי A10
  • תוצרת דנמרק


  
       
 
זמן אספקה: עד 90 ימי עסקים
אחריות: 18 חודשים
יצרן: LIFTUP
ספק: אס.אנד אל - לחץ לצפייה במוצרי הספק
אין אפשרות לאיסוף עצמי אצל ספק זה
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי

מוצרים קשורים מוצרים קשורים
מאמרים קשורים מאמרים קשורים

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות