whatsapp
דגם: להשכרה Pro Care 4
מזרון אויר דינמי למניעת פצעי לחץ למטופלים ברמת סיכון בינונית גבוהה (פצעי לחץ דרגה 3 / 4). גודל מזרון 200X90. השכרה חודשית.
מחיר כולל מע"מ
₪1,500
ניתן עד 3 תשלומים
משלוח ₪60
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
  אין תגובות למוצר זה - הוסף תגובה
מזרון אויר לפצעי לחץ להשכרה Apex Pro Care 4

מיועד למטופלים ברמת סיכון בינונית - גבוהה לפצעי לחץ (פצעי לחץ דרגה 3 / פצעי לחץ דרגה 4).
 
מחיר השכרת מזרון לפצעי לחץ הינו לחודש או חלק ממנו.
כל השכרת מזרון לפצעי לחץ  מחייבת פיקדון ביטחון בגובה ערך המזרון.
התמונה הינה להמחשה בלבד. מוצר דומה או זהה יסופק בהתאם וכפוף למלאי הזמין ביום אספקה.   

מזרון
200*90*20.3 ס"מ
משקל 10.3 ק"ג
כיסוי אנטיבקטריאלי תלת שכבתי, גמיש דו כיווני
מקסימום משקל משתמש 200 ק"ג

ישנם מקרים בהם אנו, או האנשים היקרים לנו מכל, זקוקים לציוד רפואי שיקומי למשך תקופת זמן מוגבלת. זה יכול לקרות לאחר ניתוח, לאחר תאונה שמחייבת שיקום או במקרים ובמצבים אחרים. מכיוון שמדובר בתקופת זמן מוגבלת, הרי שלרוב אין כדאיות ברכישת המזרון הדרוש. זאת משום שקנייה של מזרון אוויר לפצעי לחץ יכולה לעלות הרבה מאוד כסף, שאפשר לחסוך לצרכים חשובים אחרים.
 
אנו ב"העיקר הבריאות" מבינים מאוד את הדילמה שעומדת בפני אנשים הזקוקים למזרון אויר לפצעי לחץ מחד אולם לא מעוניינים לשלם עבורו מחיר מלא כי הם יעשו בה שימוש במשך תקופה קצרה בלבד, ולכן מציעים לכם שירותי השכרת מזרון לפצעי לחץ.
 
השכרת מזרון לפצעי לחץ מספקת לחולים המעוניינים להתאשפז בביתם ולבעלי מוגבלות את התנאים של בית החולים לצורך "אשפוז בית". השכרת ציוד רפואי מאפשרת פעמים רבות קיצור משך זמן האשפוז בבית חולים והסתגלות לשגרה תוך כדי טיפול בבית בחיק המשפחה.

מזרון עם פרופיל גבוה של 20 ס"מ, תאים מלבניים הבנויים בשתי שכבות עצמאיות בטכנולוגיית "תא בתוך תא" המאפשרת פעילות דינמית כפולה: בכל פעם שתא אחד יורד התא מתחתיו עולה וכך פיזור הלחצים טוב יותר. מבנה מעוצב זה יכול להקל ביעילות על לחץ מרוכז בחלקי גוף שונים ולהבטיח תמיכה רציפה גם בלחץ אויר נמוך. 
 
לוח הפעלה דיגיטלי עם פונקציות שונות העונות על צרכי הטיפול עבור כל מטופל:
הגדרת לחץ אויר בהתאם למשקל המטופל.
הגדרת זמן מחזוריות לחץ האויר לאורך התאים על פי הצורך האישי של כל מטופל: 10, 15, 20, 25 דקות.
טיפולים שונים כולל לחץ אויר לסירוגין, לחץ אויר סטטי, לחץ אויר למצב ישיבה.
 
ניתן לקבוע מצב סטטי לאורך כל המזרון לצורך טיפולים או החלפת בגדי המטופל.
לאחר קביעת מצב סטטי במקרה של אי הפעלה מחדש של המחזור יחזור בצורה אוטומטית למצב דינמי מחזורי אחרי 20 דקות.
 
מצב של ישיבה במצב סטטי בלחץ מקסימאלי וקשיחות גבוהה לקבלת תמיכה יציבה בעת ישיבה, תמיכה עם לחץ מוגבר באזור הישיבה למניעת שקיעה בתוך המזרון.
  
תאי Heel-Relief המעניקים הגנה על עקבים פגיעים. עם תאי Heel-Relief ניתן לבטל לחלוטין את הלחץ המופעל על העקבים כך שיהיו תלויים באוויר.

מסנן "ביו-פילטר" עם מכסה אנטי בקטריאלי המעניק הגנה מיקרוביאלית נוספת להפחתת מקרים של זיהום. (את המסנן יש להחליף פעם בשנתיים בהתאם להוראות היצרן). תכונה זו הופכת את מזרן Pro Care 4 אידיאל עבור מטופלים בסיכון גבוה לא רק לפצעי לחץ אלה גם למטופלים שנמצאים בסיכון לזיהום.
 
מנוע
גודל 29*20*12 ס"מ
משקל 2.2 ק"ג
מחזוריות 10-15-20-25 דקות 

         

            
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
יצרן: Apex
ספק: CWT - לחץ לצפייה במוצרי הספק
אין אפשרות לאיסוף עצמי אצל ספק זה
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי

מוצרים קשורים מוצרים קשורים
מיוצר באירופה
Air Cells Comfy
₪899₪1290
משלוח חינם
מאמרים קשורים מאמרים קשורים

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות