whatsapp
דגם: עם דלת גבוהה
אמבטיה בטוחה עם דלת המאפשרת כניסה ויציאה מן האמבטיה בבטיחות גבוהה מאוד. פתרון ייחודי בו תקבלו אמבטיה נוחה בטיחותית ומעוצבת.

ביבוא אישי עבור המזמין.
  אין תגובות למוצר זה - הוסף תגובה
אמבטיה עם דלת DUETT
 
ביבוא אישי עבור המזמין
לא כולל התקנה
 
הבית שלנו אולי נתפס כמקום המוגן ביותר, אף על פי כן, תאונות רבות, אפילו חמורות, מתרחשות במרחב הביתי. אחד מכל שלושה קשישים בני +65 יחווה נפילה. הסבירות שאדם מבוגר שכבר נפל בעבר ייפול שוב, הינה כפולה. מדובר בתופעה שכיחה ומסוכנת. ההשלכות של נפילות בגיל השלישי עלולות להיות קשות מאוד. למעשה, 40% ממקרי המוות בקרב קשישים בארץ נגרמים כתוצאה מנפילה או מהשלכותיה. במרבית המקרים, הפציעה מובילה לפגיעה משמעותית בתפקוד ובעצמאות האדם. במציאות כזו, חשוב לנקוט בדרכים יעילות למניעת נפילות בבית.
 
מרבית ההחלקות והנפילות מתרחשות בחדר הרחצה, וישנן אפשרויות להפוך את חדר האמבטיה לבטוח יותר. לרוב, ההמלצה הגורפת היא לעבור להתקלח במקלחון. כאשר מעצבים חדר אמבטיה חדש השאלה העיקרית היא: מקלחון או אמבטיה? במשפחה לכל אחד צרכים משלו. אמבטיה עם דלת סוף סוף מאפשרת פתרון ללא פשרות עבור כולם. כל בני המשפחה יכולים ליהנות ממקלחת או מאמבטיה לפי רצונם.
 
אמבטיה עם דלת נפתחת - שילוב של אמבטיה ומקלחון עם רמת בטיחות גבוהה מאוד. עכשיו, אפילו בחדר רחצה קטן, אפשר לקבל מקלחת ואמבטיה במוצר אחד. אמבטיה עם דלת  מאפשרת כניסה בטיחותית וקלה לאמבטיה ללא צורך בדילוג מעל דופן האמבטיה כדי להיכנס לתוכה.
 
אמבטיה עם דלת נפתחת מאפשרת להשתמש באמבטיה בצורה בטוחה עם גישה חופשית, כמעט צמודה לרצפה.
אמבטיה עם דלת זכוכית דרכה ניתן להיכנס לאמבטיה בקלות.
הדלת מאפשרת גישה בטוחה ונוחה בכניסה לאמבטיה ללא חשש מנפילה או החלקה, הנאה מחווית רחצה מפנקת ובטיחותית.
דלת האמבטיה נפתחת פנימה וכך חוסכת במקום.
 
תוספות ומאפיינים נוספים לאמבטיה עם דלת DUETT: 
בהתאם למצב הבנייה ניתן להתקין את האמבטיה שקועה חלקית ברצפה וכתוצאה מכך גובה הגישה יהיה 5.5 ס"מ בלבד. פתרון ייחודי בו מקבלים נוחות, בטיחות ועיצוב.
כנף הגנה מפני התזות - כנף זכוכית (תוספת אופציונלית) מספקת הגנה נוספת מפני התזה. ניתן לקפל אותה פנימה או החוצה בהתאם לצורך וניתן גם להרכיבה בדיעבד.
ניתן לרכוש בתוספת תשלום מושב ישיבה המספק רחצה בטוחה וכך קטן הסיכוי ליפול או להחליק.
 
תוצרת אוסטריה
        
רוחב האמבטיה:
75 ס"מ
 
אורך האמבטיה לפי בחירה:
160 ס"מ או 170 ס"מ
 
דלת בצד ימין או מצד שמאל של האמבטיה - לפי בחירה
הערות: המחיר לא כולל התקנה.
זמן אספקה: עד 36 ימי עסקים
אחריות: 5 שנים
יצרן: DUETT
ספק: bari-p2 - לחץ לצפייה במוצרי הספק
*ישנה אפשרות לאיסוף עצמי ללא דמי משלוח,
 תוכל לבחור באפשרות זו בסל הקניות.
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי

מוצרים קשורים מוצרים קשורים
מאמרים קשורים מאמרים קשורים

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות