whatsapp
מיוצר באירופה
פדלים מכניים לתרגול ידיים ורגליים
פדלים מכניים מתקפלים לתרגול ידיים ורגליים עם בורג לכיוון העוצמה.
מחיר כולל מע"מ
₪119
ניתן עד 3 תשלומים
משלוח ₪39
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
  1 תגובות למוצר זה - קרא/ הוסף תגובה
פדלים מכניים לתרגול ידיים ורגליים
 
חד אופן מכני המתאים לאימון הידיים והרגליים. מיועד לתרגול פיזיותרפיה לרגליים ולידיים, לריפוי בעיסוק ולהגברת תנועת הרגליים והידיים.
חד אופן אקטיבי מקצועי עם כוונון חוזק התנגדות.
דרגות המאמץ ניתנות לכיוון באמצעות בורג פרפר.
מדויק וקל לשימוש.
ללא צג.

תוצרת אירופה.
המוצר מגיע באריזה להרכבה עצמית פשוטה ונוחה.

 
להלן כמה מיתרונות של שימוש בפדלים מכניים לאימון:
 
כלי רב תכליתי: ניתן להשתמש בפדלים לתרגול כף היד והרגליים. ניתן להתאים אותם בקלות לתנוחות ותנועות גוף שונות.
אימון כוח וסיבולת: פדלים לתרגול מספקים התנגדות, ומאפשרים למשתמש לבנות כוח וסיבולת בידיים וברגליים. על ידי התאמת רמת ההתנגדות, המשתמש יכול להגדיל בהדרגה את רמת הקושי של התרגול כדי להמשיך לאתגר את עצמו.
שיקום: פדלים מכניים לתרגול משמשים לעתים קרובות לצורך פיזיותרפיה ושיקום. התרגול באמצעותם מסייע למשתמש להחזיר את הכוח, הקואורדינציה וטווח התנועה בידיים וברגליים לאחר פציעה, ניתוח או מחלה. התנועה וההתנגדות המבוקרת שמספקים הפדלים מסייעים בתהליך ההתאוששות.
אימון בעצימות נמוכה: פדלים מכניים מאפשרים פעילות גופנית המפעילה פחות לחץ על המפרקים ומפחיתה את הסיכון לפציעה. לכן, התרגול באמצעותם מתאים לאנשים עם בעיות מפרקים או כאלה שמעדיפים אימון עדין יותר.
קואורדינציה ומיומנויות מוטוריות: שימוש בפדלים מכניים מצריך תיאום בין השרירים, המפרקים והגפיים. תרגול קבוע יכול לשפר מיומנויות מוטוריות, לכוון את הקואורדינציה ולשפר את המיומנות הכללית בכפות הידיים והרגליים.
כושר: עיסוק בפעילות גופנית אירובית קבועה עם פדלים מכניים יכול לשפר את בריאות הלב וכלי הדם, להגביר את הסיבולת ולתרום לניהול משקל.
נוחות וניידות: פדלים לתרגול הם קומפקטיים וניידים, מה שהופך אותם לנוחים לשימוש ביתי או בעת נסיעה. ניתן להציב אותם בקלות על שולחן או על הרצפה, מה שמאפשר למשתמש לאמן את הידיים או הרגליים בכל מקום.
                                      
אורך 50 ס"מ
רוחב 37 ס"מ
גובה 35 ס"מ
משקל עצמי 1.9 ק"ג
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
מק"ט: 0803155
אחריות: שנה
ספק: העיקר הבריאות -MADE IN EUROPE - לחץ לצפייה במוצרי הספק
אין אפשרות לאיסוף עצמי אצל ספק זה
מדוע כדאי לקנות באתר "העיקר הבריאות"
איכות השירות מלווים אותך עד שתהיה מרוצה לחלוטין מהמוצר שרכשת
קניה מאובטחת העסקה מוצפנת בפרוטוקול אבטחה מחמיר ביותר
עסקה בטוחה התחייבות לאספקת המוצר או להחזר כספי

מוצרים קשורים מוצרים קשורים
מאמרים קשורים מאמרים קשורים
חוות דעת חוות דעת
שלי פ
30/07/2023 09:33:03
אתם מדהימים כמו שאתם !!!!! לא ציפיתי לקבל את המוצר כל כך מהר .


בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות