תקנון מוקד מידע רוקחי "רוקח אישי לשרותך"
מוקד מידע רוקחי בית מרקחת בשיתוף אתר העיקר הבריאות שירותי יעוץ רוקחי טלפוני כמפורט להלן:
- יעוץ רוקחי ראשוני, 18 שעות ביממה, ע"י רוקח.
- . מובהר במפורש, כי השירותים האמורים בסעיף זה הינם שירותי מידע טלפוני בלבד, ללא פגישה פנים מול פנים עם נותן השירות, והם ינתנו בהתאם לשיקול דעתו המקצועי של נותן השירות ובכפוף לשיקול דעתו המקצועית של נותן השירות לעניין האפשרות ליתן אותם במסגרת שיחה טלפונית וללא כל בדיקה של המנוי או פגישתו פנים מול פנים.
- למען הסר ספק מובהר, כי בכל מקרה לא תמנע שיחה טלפונית עם נותן השירות, והיה ולפי שיקול דעת נותן השירות, לא ניתן ליתן את השירותים ללא בדיקה של המנוי, יודיע זאת לפונה נותן השירות עצמו.
- מובהר, כי שירותי יעוץ אינם בגדר שירותי חירום, וכי אין הם באים להחליף התייעצות פנים אל פנים, בכל מקום שהיא דרושה
- מוקד השירות יופעל לקבלת פניות של מתעניינים לקבלת שירותי יעוץ על פי כתב שירות זה במשך 18 שעות ביממה, כל ימות השנה למעט יום כיפור.
- שירותי יעוץ יינתנו בהקדם האפשרי, ולא יאוחר מ 30 דקות ממועד הפנייה של המנוי למוקד השירות.
- השימוש בשירותים שמוצעים לך בשירות הטלפוני כפופים לתנאי השימוש המפורטים בתקנון זה (להלן – "התקנון"). התקנון קובע אילו שירותים ניתנים לך, מהם זכויותיך וחובותיך, מהי מדיניות השמירה על פרטיותך ופרטים חיוניים נוספים. השימוש בשירות המוצע ע"י בית מרקחת מהווה ראיה לכך שקראת את התקנון ושאתה מקבל על עצמך את כל תנאיו ללא יוצא מן הכלל. על כן, קרא את התקנון בקפידה. אם אינך מסכים לתנאים או לחלק מהם, אנא הימנע משימוש בשירות
- חברת בית מרקחת רשאי לשנות את תנאי תקנון השימוש בכל עת, וכך גם את תעריפי השירות, וזאת ללא מתן הודעה מוקדמת על כך בפורטל. לפיכך, מומלץ לעיין בהוראות תקנון זה לפני כל שימוש בשירות. התנאים מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אולם הם מיודעים לגברים ולנשים כאחד. לידיעתך, כל הרוקחים, הנותנים ייעוץ במסגרת זו, מבוטחים בביטוחי אחריות מקצועית מתאימים, כמקובל במדינת ישראל. השירות כולל יעוץ טלפוני עם רוקח בעלות של 49 ₪ לייעוץ לידיעתכם, חלק משיחות מוקלטות, ואולם, תוכנן הנו חסוי ולא ייעשה בו כל שימוש ע"י בית מרקחת אחוזה ו/או מי מטעמה. במקרה של חילוקי דעות בנוגע לחיובך הכספי בגין השיחה בינך לבין הרוקח אליו פנית, תהיה בית מרקחת אחוזה רשאית להשתמש בנתונים הטכניים הרלוונטיים לשיחה (שעת השיחה, משך השיחה וכו') כראיה לכך שהשיחה אכן התקיימה בפועל. בית מרקחת אחוזה שומרת לעצמה את הזכות המלאה למנוע שירות מלקוח שקיבל שירות ולא שילם את התמורה לכך. הדין החל על השימוש בשירותיה של בית מרקחת אחוזה.